En Helg Till Fjälls

I fredags packade jag, Alex och pappa bilen och styrde mot Storjola.



När vi kom upp till stugan packades ryggsäckarna om lite och vi begav oss upp på fjället.



När vårat lilla läger var på plats var det dax att prova fiskelyckan...



Fiskelyckan var inte den bästa denna helg, men det viktigaste är inte hur många fiskar man får
utan att man får det första. Och ni kan ju gissa vem som fick det...

   

Så efter att ha fått den första fisken övergick jag till att plocka kantareller, vilket gav
 bättre utdelning denna helg.

Men en härlig helg färskt i minnet längtar jag redan till nästa års tur.



Kommentarer
Marianne

Åh så underbart! Jag längtar väldigt mycket efter fjäll-liv! Det enda jag egentligen saknar! Ni ser ut att ha haft det kanon! Självklart kan du komma och hälsa på i veckan, skulle va jätteroligt! Tror inte att jag har något planerat alls för kvällarna, men jag måste höra med Amanda så vi inte ska hjälpa henne med nått prov bara. Men hör av dej om vilken kväll du kan så ser vi. Kramkram

2011-09-10 @ 11:28:16

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort