Hej Mitt Vinterland

Äntligen står de i köksfönstren, har länge tittat på Nusnäs ljusstakar men de har alltid varit slut när jag ska köpa dem. Så i år var jag ute i god tid.
 
 
Snön har äntligen hittat till Sikås så när vi kom tillbaka från promenaden ner till affären såg vi ut som snögubbar. I år har småfåglarna här det riktigt lyxigt, åkern ovanför vårat hus är fullt med havre då skördetröskan gick sönder i höstas och de inte kunde slå.
 
 
Igår började vi lite smått med årets julbak, först ut är Choklad och koksorutor. Supergoda, och receptet hittade jag i Leilas blogg.
 

Kommentarer
Moster

Jätte fin ljusstake och kakorna ser mumsiga ut =)

2012-12-06 @ 21:58:04

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort