Skumtomte Fudge

Blev väldigt nyfiken när jag hittade receptet på Skumtomte fudge, lät riktigt gott när jag gillar både skumtomtar och vit choklad.

Så igår gjorde jag en satts men blev besviken på resultatet. Fudgen smakade väldigt mycket vit choklad, av skumtomtarna fick den färg men praktiskt taget ingen smak alls...

   

Efter att ha exprimenterat ett tag så fick jag till en Fudge som blev okey. Men kommer nog inte att göra den fler gånger då det är svårt att få till en bra smak eftersom att den vita chokladen har så stort övertag.


Kommentarer
JoelSv - En Ung Musikmakare

Den ser farligt god ut dock!

2011-12-04 @ 17:15:23
Hemsida/blogg: http://joelsv.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort