Vaccinerad

Efter att ha velat fram och tillbaka en hel del vad det gäller att vaccinera mig så åkte jag och gjorde det igår. När jag fick veta att en i min närhet kanske har influensan var det inte så svårt att bestämma sig, jag blir ju "ganska" dålig av en vanlig influensa så av denna skulle jag nog bli rejält klen.

Biverkningarna blev inte så farliga som jag trodde, har ju en förmåga att ofta råka ut för de ovanliga biverkningarna. Men jag ser ut att klara mig denna gång...

Under gårdagen hade jag nog lite feber och ont i armen, men i natt har någon mer än gärna fått amputera min vänstra arm! Det har verkligen gjort så ont, har inte kunnat sova något på hela natten... Men nu på förmiddagen känns det lite bättre och jag hoppas att det onda går över under dagen.

Men det får mer än gärna göra lite ont av vaccinet än att behöva råka ut för influensan för det tror jag skulle bli mycket värre.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort