Kalkyler och en resa till fjället

Sitter och försöker förstår min på det här med olika kalkyleringar...(divisionskalkyl, påläggskalkyl, för- och efterkalkyl och bidragskalkyl) Finns en uppsjö av dessa och förstå hur man räknar alla dessa är inte så lätt i början...

Ska strax börja packa inför morgondagen, för när Alex slutar vid 16 tiden imorgon beger vi oss mot Dorotea och sedan vidare till Storjola. Ska bli så roligt att äntligen åka dit, jag har verkligen väntat på denna tripp och då menar jag verkligen väntat. Hela 2 år sedan jag var där senast och det är verkligen alldeles för lång tid!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort