Frisk förklarad

Har varit till Östersund med lillebror och en kompis till honom idag för att besöka sjukhuset, skulle vara där kl 9.30 och 9.45 var jag klar. Läkarna har gjort en massa undersökningar och provtagningar utan att hitta orsaken till varför jag har haft anemi, så nu är jag friskförklarad!

Efter besöket på sjukhuset blev det frukost på Subway och sedan en snabbis på stan för att uträtta lite ärenden och sedan iväg till Willy´s för att storhandla och det gjorde vi verkligen...

Sitter nu i soffan och är riktigt trött, det är jobbigt att åka till stan, men innan det är dax att sova ska vi hinna med ett träningspass.

Kommentarer
Annika

=) =) =) Åh, vad jag blir glad ända in i hjärteroten! =) =) =) Så skönt det måste kännas för dig. Låter bra att du har kommit igång med träningen. Glöm inte bort att äta därefter. Lots of extra energy! Jag vill dessutom ge dig ett tips på en jätte bra vitamin som jag själv tar för att hålla uppe immunförsvaret, må bra, mera energi, ökaförbränning och återhämtning vid träning. Finns på hälsokostbutiker: Mivi total Flex (297:-) för en liter. Jag tycker den är Kanon! Kört hårt och det gäller så klart även "plugget"! Kram moster

2009-10-22 @ 22:54:10
Tess

Känns riktigt skönt att det är över, nu behöver jag inte gå och fundera på det något mer vilket det har varit väldigt lätt att göra.



Så nu ska jag försöka komma igång med träningen ordentligt, ska absolut testa vitaminen som tipsar om.



Kram kram

2009-10-23 @ 12:48:10

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort