Fortsatta biverkningar

Har fortfarande ont i armen och på eftermiddagen kom känslan av feber tillbaka tillsammans med ont och trött i kroppen. Men med lite tur så ska det vara över tills imorgon då jag ska åka till mamma och pappa.

Tanken var att det skulle bli utgång på lördag men jag kommer att hoppa det och ha en riktig myshelg istället och bara slappa. Tänkte att jag kanske skulle börja röja upp bland mitt bohag som jag har stående hemma, just nu kommer man knappt i och att hitta något är praktiskt taget omöjligt. Så det ser nog ut som det blir mitt stora mission i helgen.

Kommentarer
Marianne

Attans, jag som trodde att jag skulle få se dej ute i "vimlet" på lördag...

Tråkigt att du fått såna besvärliga biverkningar! Krya på dej! Kram

2009-10-29 @ 23:02:07
Hemsida/blogg: http://mammamarianne.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort