En helg i bilder

Här kommer lite bilder från helgen som vi spenderade uppe i Storjola.




Kommentarer
Moster

Fina bilder. Det var en härlig helg även om vädret kunde ha varit bättre.Kram till er båda

2009-10-07 @ 16:36:26
Sussi

Hejsan.

Jo jag sövdes ner men det var pga läkarna har velatgöra gastroskopi på mig i 13 år men jag har vägrat. Har gluten så jag har redan gjort gastroskopi 2 gr tidigare och när jag var 4år kommer jag så väl ihåg när dom höll fast mig 4 vuxna karlar och jag skrek och kräktes och grät och det var hemskt, efter det har jag VÄGRAT göra det. Sen har jag mycket problem med magen så nu kom vi överens om att om jag sövdes ner får dom göra det...och det var jätte bra...somnade vaknade upp, lite ont i halsen och magen och konstig på rösten men annars allt på topp... =)

Varför gjorde du gastroskopi?



Vilka härliga höstbilder föresten...

Kram kram

2009-10-09 @ 09:47:30
Hemsida/blogg: http://sossiq.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort