Tid tillsammans

Här pluggas det bokföring...ekonomikursen går verkligen fort och vecka 51 är det slutprov. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra när det bara är ett prov på hela kursen och det är verkligen mycket som man ska komma ihåg. Så nu är det bokföring som gäller de följande veckorna tillsammans med att repetera olika kalkyler och uträkningar.

Ska försöka få så mycket som möjligt gjort innan helgen då den ska spenderas tillsammans med mamma. På lördag ska vi åka till Birsta och IKEA, ska bli roligt att få åka iväg och ha lite ensam tid tillsammans, var länge sedan vi hade det.

Hoppas att min urinvägsinfektion som jag har lyckats dra på mig igen har blivit bättre tills på lördag, men jag har ju fått lite piller och de brukar börja värka ganska fort.


Kommentarer
moster A

Bokföringen klarar du galant. Likaså provet! Ha en toppendag på lördag och shoppaloss för mig med. =) Kramkram

2009-11-12 @ 22:12:15

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort