Komma igång

Blev en myshelg hemma hos mamma och pappa i helgen med en massa god mat och godis, gjorde inte mycket och det var riktigt skönt. Vi avslutade helgen med lite bowling ( Wii ) tillsammans med Ante som var "lite" bakis sedan kvällen innan...

Istället för att sitta och titta runt på internet så borde jag förbereda min inför dagens lektioner nu på eftermiddagen, men det går inte så bra just nu... Har kört fast i ekonomin och hittar inte lösningen, förstår inte riktigt hur det är man ska göra och då har även motivationen stannat upp. Men efter någon timme på skolan idag så hoppas jag att det ska komma igång igen.

Det gråa höstvädret försätter med sin närvaro, sitter och väntar på att snön ska komma snart. Det blir så mycket mysigare då och lite ljusare oxå, förstår inte var solen har tagit vägen. Den tittade förbi en snabbis förra veckan men nu är det spårlöst försvunnen igen.

Kommentarer
LindaLu

Hej!!!

Vad roligt att du hittade min blogg! :)

Skoj att se att du också har en, så man kan kommentera tillbaka. =)

Var bor du någonstans nu?

.

Varje gång det pratas innebandy tänker jag alltid tillbaka på juniorlaget, allt roligt vi hade och alla cuper. Och den där gången på det drogfria storumansdiscot när vi två snusade på toaletten... Haha! :D

.

KRAM!

2009-11-10 @ 21:29:39
Hemsida/blogg: http://lindalu.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort