Fram och tillbaka

Att fatta ett beslut och sedan känna att det känns rätt är inte så lätt...under vintern har det funderats en hel det och det har varit svårt at komma fram till en bra lösning.

Men nu är beslutet taget och det känns rätt, kommer att sluta på hotellet den sista juni. Hur framtiden ser ut vet jag inte riktigt, ska söka en utbildning och hoppas att få börja den till hösten. Just nu känns det bara skönt att det snart är dax att börja packa ihop alla mina saker och bege mig hemåt.

Ser fram emot en sommar tillsammans med Alex, min familj och alla mina vänner. På något sätt känns det som att jag ska tillbaka till mitt riktiga liv igen, att jag har haft en paus från det och att det nu är dax att åka tillbaka...


Kommentarer
Carro

Du gör helt rätt! Kommer att sakna dig!

2009-05-17 @ 22:12:31

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort