7 maj

Och vad innebär denna dag...jo, det är ju min födelsedag!

Dagen har spenderats nerbäddad i soffan och en massa film...har haft två kompisar som har gjort mig sällskap. Och varför väljer man att fira sin födelsedag på detta sätt då?! Jo, det är ju så att jag har åkt på världens förkylning och hade nog toppen av den igårkväll och inatt. Men idag är jag på bättringsvägen, men orkar dock inte med några större äventyr.

Så hur kommer jag då att komma ihåg min 28-års dag...jo, jag hade film maraton.

Ett stort tack för alla grattis önskningar som har kommit under dagen på diverse sätt!



Kommentarer
jennie

grattis i efterskott snygging!! är ju på cypern jag! PUSS

2009-05-09 @ 18:57:28
Hemsida/blogg: http://l

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort