Sommartid

Ja, nu går vi mot ljusare tider och klockan flyttas fram en timme. Rikitgt skönt, men ack så trött jag är idag... Slutade jobba 02.30 inatt och efter det var bara att ställa fram klockan. När jag äntligen kom hem från jobbet inatt var klockan 04.00, och kvällen innan slutade vi 01.30. Så det har varit två sena kvällar denna helg, hoppas på en lite tidigare kväll ikväll...men man vet aldrig.

Har kommit på plats ganska bra i mitt nya boende, men har kvar städningen i det  gamla. Fy vad det är tråkigt att städa, och flyttstäd får man nästan mardrömmar av. Är lite glad att det inte är så stora ytor och att jag har en pärla som hjälper mig lite oxå.

Naj, nu är det dax att gå ner och hjälpa till i köket. Lite mat i magen och sedan of to work igen...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort