Pratat av mig lite

Nu är jag tillbaka "hemma" igen efter en ganska jobbig bilkörning från stan. Mycket snö på vägen ända fram till Klövsjö och därmed även mycket snörök, sedan resterande sträcka vad det halt. Men fram kom jag iallafall...

Har precis pratat med mamma om allt mellan himmel och jord, det är skönt att få prata av sig lite...det gör jag ju med kompisar oxå, men det är inte samma sak som att prata med mamma. Och som vanligt så tyckte min mobil att vi hade pratat för länge och stängde av sig själv. Min mobil lever sitt egna lilla liv, så nu ska jag skicka i den på service igen och hoppas på att alla fel ska bli lagade denna gång. Det blev de ju tyvärr inte förra gången.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort