Söndagsklubb

Har precis kommit hem från en väldigt trevlig kväll med mina jobbar kompisar. Kvällen började med lite cocktails nere i hotellets bar, väldigt trevligt. Sedan fortsatte vi till Veras, där det var söndagsklubb ikväll. Mycket folk, tror alla säsongare var ute ikväll. Blev en tidig kväll för min del då jag klev upp klockan 05.00 idag för att jobba frukost.


Så det är med väldigt trötta ögon som jag skriver detta inlägg...


Om jag inte sover allt för länge imorgon så ska jag inviga mina skidor imorgon. Det är mitten av januari och jag har inte varit i backen en enda gång än. Men det ska jag väl försöka att ändra på nu, hoppas bara på att det ska komma lite snö och bli lite bättre väder.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort