Slut hos leverantör

Besviken värre...hjälmen jag beställde var slut hos leverantör, är tydligen en utgående modell. Så nu blev det ingen hjälm helt plötsligt, vet inte om jag orkar leta åt en ny återförsäljare...

Annars håller jag på att göra mig iordning för att gå ner på stan och möta Sara. Vi ska äta lunch tillsammans på Gamla Teatern. Känns som det är hundra år sedan jag jobbade där...men det är det ju inte riktigt, men nästan iallafall.

Sedan blir det att sätta sig i bilen och köra till Funäsdalen, hoppas att det inte kommer att snöa så mycket. Här gör det ju det för tillfället, och det varierar ganska kraftigt i mängd.

Kommentarer
jennie

oo så synd ;) hihi

2009-01-15 @ 13:04:10

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort