Onsdag

Planerna för dagen var att spendera massa timmar på stan, men icke det... Kände redan igår kväll att det irriterade lite i halsen och när jag vaknade idag så var jag inte alls bra i halsen. Känns ungefär som att hela halsen är klädd i sandpapper och en massa rakblad, men det är väl egentligen inte det som är det jobbiga. Oftast när jag blir förkyld så sätter det sig på andningen, en inte allt för rolig känsla och orken är lika med noll. Och jag kom ju inte undan denna gång heller, så nu ligger jag här i sängen med ett tryck över bröstkorgen och har allmänt tråkigt.


Trodde jag skulle klara mig från dessa jobbiga förkylningar denna vinter, men så var inte fallet... Hoppas verkligen att det går över fort, jag har varken tid eller lust att vara sjuk. Gruvar mig inför morgondagen då jag ska köra från Östersund till Funäsdalen, kan bli en lite jobbig resa men jag hoppas på det bästa.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort