Omaka par

Säsongsdebuten i backen avklarades idag, och tänk att jag gjorde det på två "vänsterskidor"... En helt obetydlig sak som jag kommer att tänka på varje gång jag sätter på mig skidorna. Det roliga är att mina skidor inte ser ut att vara ett par, och jag såg det inte förrän jag skulle inviga dem idag. De har tydligen stått ute i sommar så ena skidan har blivit solblekt, vilket resulterar i att det inte ser ut som ett matchande par. Men det var riktigt sköna att åka på och det är ju det väsentliga.


Tänkte att jag skulle ut i backen en sväng imorgon igen, men det ska tydligen blåsa ganska mycket så vi får se. Annars har jag lite att fixa här "hemma", sådana roliga saker som att diska, dammsuga och tvätta.


Fick nytt schema idag, och jag kommer att ha en ledig helg inom en snar framtid...Jippi!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort