Motivationen är som bortblåst

Precis som igår när jag vaknade och tittade ut så blåste och snöade det ute. Hade inte Emelie ringt och frågat om vi skulle fika så hade jag nog spenderat hela denna dag i sängen framför tv:n. Så efter att hon hade ringt hoppade jag in i duschen en snabbis för att sedan möta upp dem på Loftet. Men när jag kom ut från duschen och skulle leta lite kläder så såg jag en tjej som stod och sopade av min bil...Emelie och Dennis kom och hämtade mig så jag behövde inte starta bilen idag, var inget roligt väder att gå i. När vi hade fikat passade jag på att skicka iväg min mobil och köpa nya allergitabletter.

Det känns som att all min motivation är som bortblåst, vet att jag har en del saker att göra men det händer inget. När det kommer ett förslag om att man t.ex. ska åka skidor låter det kanon roligt, men sedan när det är dags så har jag ingen lust alls. Hur roligt är det att umgås med andra när man själv tycker att man är tråkig...


Kommentarer
Äm

Storjola is the shit! Där blir jag lugn och där kan jag släppa alla så kallade "måsten"!! Kram!

2009-01-20 @ 23:54:24
Hemsida/blogg: http://tillvidare.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort