Hoppas det dröjer

Glömde ju bort att berätta att min bil gick igenom besiktningen idag, men gud så nervös jag var. Hade verkligen ont i magen när besiktningsmannen gick igenom allt, och speciellt när han började testa alla lysen. Jag har ju haft lite problem med min blinkers den sista tiden.

Men tro det eller ej, allt fungerade och jag fick åka därifrån med en bra att veta notering. Så nu han jag andas ut igen. Men det lär väl inte dröja länge innan det dyker upp något nytt som gör att jag får ont i magen igen. Hoppas verkligen att det dröjer tills nästa gång...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort