Från natt till dag eller hur det nu är man säger...

Från att ha haft den mest hektiska perioden under jul och nyår till att det praktiskt taget är sten dött gick på bara några dagar... Skönt med några dagars ledighet, men det kommer att kännas i plånboken när feb. lönen kommer. Har ringt om extra jobb, finns inget just nu...men som det låter så kommer det kanske att finnas längre fram, så det är bara att vänta.


Som sagt, mycket ledigt i januari...frågan är bara vad man ska göra med all ledig tid.

Allergitabletterna som jag köpte i början av veckan tror jag fungerar. Men då är ju frågan, ska jag äta tabletter i all evighet utan att få svar på vad det är jag är allergisk mot...


Kommentarer
Annika

Pricktest!

2009-01-11 @ 18:22:06
Anonym

Pricktest!

2009-01-11 @ 18:23:41
Tess

Ja, jag måste nog se till att jag får göra det. Men jag tror inte att jag får göra det i Funäs, utan måste hem till Dorro då...:P

2009-01-11 @ 18:58:36

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort