En natt i stan

Sitter nu i soffan hos Sara i Östersund, har bara för en liten stund sedan lämnat av Alex vid tåget. Det är alltid lika jobbigt att säga hejdå! Men som Alex säger, nu är det ju ännu kortare tid tills vi får vara tillsammans.

Varför jag blev kvar i stan är för att det känns så onödigt att åka till Funäsdalen ikväll och sedan ner till Sveg imorgon när jag ska besikta bilen.

Hihi, undertiden jag har skrivit detta inlägg så har jag hittat en ny tid i Funäsdalen på torsdag kl.13. Nu behöver jag inte ta omvägen till Sveg, ibland ska man ha lite tur. När jag tittade igår så fanns det ju ingen tid förrän den 28 april och det var ju alldeles för sent.

Så nu kan jag ta sovmorgon och har ingen tid att passa imorgon, riktigt skönt.

Saknar dig redan otroligt mycket!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort