Biverkningar

Var och köpte nya allergitabletter idag för att slippa alla utslag som jag får hela tiden utan att veta varför. Men biverkningarna man kunde få av de jag köpte idag var verkligen inte att leka med... Och eftersom att jag har en förmåga att alltid få dessa biverkningarna kom självklart inte undan den här gången heller.


Så nu ligger jag i sängen och det snurrar i huvudet som bara den...att försöka ta sig ur sängen och vara uppe på fötterna är inte att tänka på. Känns som att jag har varit på världens kallas och fått i mig "lite" för mycket att dricka...denna känsla har jag hafs i ca 5 timmar nu, och det känns inte som att den håller på att ge med sig.


Hoppas verkligen att det ger med sig snart, för det går inte att somna så länge jag mår såhär. Att blunda går inte så bra, hela rummet snurrar...känslan är precis som att vara alldeles för full.


Kommentarer
Äm

Ja jag önskar med att jag i vår kommer att kunna åka upp dit och bara vara! Kanske har jag turen att få vara med iaf någon da på påsk..man kan ju få drömma iaf!!

2009-01-21 @ 10:24:25
Hemsida/blogg: http://tillvidare.blogg.se/
Äm

Men usch va hemskt! Hoppas att det gav med sig! och va vad det för piller?!

2009-01-21 @ 10:25:39
Hemsida/blogg: http://tillvidare.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort