Utmanad

Tittade in på bloggen och såg att jag hade blivit utmanad av Sara, så jag ska väl ta och göra ett försök...

Vilken mat äter du ofta?
Ja, det var en bra fråga...hmm, kyckling i alla dess former skulle jag tro.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Hihi, arbetsskadad som man är så hjälper jag nog till i de flesta fall att duka av...

Var sitter du helst när du bloggar?
Måste nog säga sängen, för det första för att den är så skön och för det andra att jag inte har så många andra ställen att sitta.

Köper du ofta Triss?
Nej, det vill jag inte direkt påstå. Men jag och älsklingen ska börja köpa varannan vecka nu så vi kan bli rika...

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Utan tvekan Thailand, är frälst i detta land!


Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Måste nog säga 3:an tror jag, men 5:an ligger nog inte långt efter.

Regler för utmaningen
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan den personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:

Emelie

Marianne

Marie

Anna


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort