Ryggskott

Hihi, vilken rolig kväll vi hade igår... Tacos, chokladkaka och mycket, mycket skratt, det kan väl inte bli så mycket bättre.

Snön har slutat att falla, lite skönt måste jag säga...visst är det mysigt när det kommer snö i massor, men lika mysigt är det inte när det är dax att skotta...

Förmiddagen har spenderats på HC, 150 kr och 4 timmar fattigare...och det var allt. Jag har tydligen fått rygskott, denna diagnos fastställdes genom att jag berättade om mina tidigare ryggproblem, och sean ingen undersökning...Ibland funderar man varför vissa vill bli läkare när de ser ut som de ska svimma när de träffa sina patienter. 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort