Omgående

Efter att ha varit borta några dagar och komma hem och mötas av synen som jag gjorde idag är inte alls roligt, det var en dm snö på gården, men inget på grannens sida trotts att det är samma person som har hand om skottningen av båda gårdarna. En överfull soptunna som fåglarna har varit och hälsat på i så det ligger soppor utanför min dörr... tvättstugan ser ut som den har gjort de senaste veckorna.


Så nu efterlyser jag ett nytt inte allt för dyrt boende omgående!


Nej, nu har jag varit nog negativ för dagen. Dags att göra sig inordning och åka till jobbet.


Kommentarer
Sara

Du har blivit utmanad i min blogg :) Kramar

2009-02-01 @ 21:33:35
Hemsida/blogg: http://sara82.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort