Kallt om tårna

En underbar dag ute i de friska fjäll luften var precis vad vi hade igår... Vid 9.30 kom mina vänner och hämtade mig för att sedan fortsätta mot Vôllan och sm-kval i skotercross.


Efter någon timme blev det dock lite kallt om tårna, men som tur var så kunde jag värma mig i N och A:s buss. Och hjälp vad varmt det var i den, när jag skulle återvända för att fortsätta titta på tävlingen kändes det på kinderna som att jag hade suttit i vårsolen hela dagen...


Tänk att det kan vara så roligt att titta på skotrar som kör runt, runt på en bana...
    
                   


Kommentarer
Äm

Va roligt med skotertävling!! Det är vinter det!

2009-02-24 @ 09:39:34
Hemsida/blogg: http://tillvidare.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort