En helg med vänner

Min första ledige helg på jag vet inte hur länge...eller jo, jag tror det var i början på november.

Helgen spenderades i Strömsund med mina vänner, hade det jätte mysigt och roligt. Det är verkligen tråkigt att det är så långt mellan gångerna vi kan ses och umgås lite, hoppas det kommer att bli ändring på det framöver...


Tänk att det alltid ska dyka upp saker som ska göra livet lite svårare...undrar om det finns någon baktanke med det hela. Men frågan är då vad det skulle vara...


Kommentarer
Sara

Todiloo, nu är jag här och snokar samtidigt som jag pratar lite med dig på msn :P Kramar

2009-02-19 @ 22:37:40
Hemsida/blogg: http://sara82.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort