Ont blåmärke

Länktan efter sol och bad fortsätter...tänk om man kunde åka utomlands alla gånger man kände för det. Jag skulle kunna nöja mig med att få åka en gång om året.

Sitter och tittar på mitt fina blåmärke som jag har på armen. Hittade en lite hal trappa igår och självklart satte jag mig på rumpan och resultatet av det hela blev ett ont blåmärke på högra underarmen.

Fortfarande inget svar på proverna, så väntan förtsätter...

Undrar om jag ska börja med middagen, idag är det stuvade makaroner och köttbullar som står på listan.

Kommentarer
jennie

tänkte frästa med att jag åker till cypern igen på måndag!! (K) hihi. hoppas allt är bra med dig!! puss pusss gumman

2009-08-13 @ 20:11:02
Jimmie

Inte bra med blåmärken! Du måste höra av dig när du fått provsvaren.

Kram.

2009-08-15 @ 16:19:31
Hemsida/blogg: http://mimmlon.bloggspace.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort