Ett helt A4:a papper

A-kassan är verkligen underbar, man skickar in ett arbetsgivarintyg och får sedan tillbaka ett helt A4:a papper på saker som ska kompletteras...

Varför går inte a-kassan ut och informerar alla arbetsgivare om hur arbetsgivarintygen ska fyllas i?! Då skulle man slippa allt extraarbete som det blir för alla parter och alla papper som ska skickas åt alla håll och kanter.

Men så smarta är de ju inte så istället skickas det miljoners papper varje dag mellan a-kassa, fd anställda och arbetsgivare. Och detta har en förmåga till att en lätt irritation kan uppstå på ett eller annat sätt...

Kommentarer
Lizette

Hejsan!

Läste nyss din kommentar om sjukan.



Nej, det har gått över ett år, och dom bryr sig nog inte längre, de vet inte vad det var som orsakade detta, men mina röda blodkroppar gick sönder av någon anledning.



Jaså, jag hade 68 som minst, och då mår man illa! Så jag tycker riktigt synd om dig, hoppas det löser sig snart.



Får du äta cortison?

2009-08-10 @ 22:31:37
Hemsida/blogg: http://lizette.blogg.se/
Lizette

Hej igen.

Jaså, du äter järntabletter?

Nä, efter att jag åt cortison återställde sig allting och jag mår bra nu. De sa först att jag kanske hade cancer eller infekterad lever, men det var det inte. Så jag vet inte alls vad det var faktiskt.



Har du några andra konstiga sympton eller mår du bara illa? Jag hade gula ögonvitor och kissade blod också.

2009-08-11 @ 09:55:40
Hemsida/blogg: http://lizette.blogg.se/
Lizette

Hej igen.

Wow, känner verkligen igen mig där. När jag tog trappen upp till jobbet fick jag sådan bultande huvudvärk i bakhuvudet, så otroligt obehagligt.



De tog en massa prover på mig också, gjorde skiktröntgen och så vidare men hittade ingenting.



Låter dock rätt konstigt att du bara äter järntabletter när det är så illa..



Går dina blodkroppar också sönder?

2009-08-11 @ 12:52:40
Hemsida/blogg: http://lizette.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort