090824

Så här har min "händelserika" dag sett ut...

Vaknade vid 6.30 tiden när Alex skulle göra sig iordning för att åka på jobbet, somnade sedan om och vaknade igen vid 10. Kände mig lite hängig och gick ner för att äta frukost, tror att det är en förkylning på g...

Sedan var det dax för ett samtal till sjukhuset i Östersund.

Läkaren som har sjukskrivit mig är ledig tills nästa måndag (31/8) och seda har han jour hela september, så han går det inte att få tag på. Men lite trix och fix fick jag tag på en sjuksköterska på mag och tarm avd. som kunde hjäpla mig.

Benmärgsprovet och glutenprovet som jag tidigare har tagit såg tydligen helt normalt ut vilket är skönt, men vad är det då som är felet...

Ska få en remiss för att göra en scintigrafi, men för att göra den så måste de diskuteras en del eftersom att jag inte är skriven i Jämtland, lite konstig när de redan har pratat med Lycksele och fått ok från dem. Sedan ska jag in och ta nya blodprover nu framöver för att se hur alla värden ser ut.

Har blivit sjukskriven i ytterligare 2 veckor...börjar bli lite less på det. Vill att de ska hitta felet och fixa det så jag kan bli "normal" igen...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort