Ny vecka

Då var då påsken över för denna gång och alla har åkt hem...skönt men samtidigt tråkigt. Tre veckor kvar och sedan är säsonge över, det har verkligen gått fort den sista tiden.

Ledig idag och solen skiner...måste vara något fel, det brukar ju alltid vara dåligt väder när jag är ledig. Sitter just nu vid datorn och försöker komma på vad det har blivit för fel på den. Den kan inte läsa mina profil inställningar vilket resluterar i att jag inte kan komma in på mitt konto på datorn där jag har allt sparat, så nu får jag använda gästkontot. Hoppas på att hitta någon som kan hjälpa mig med mitt dataproblem, annars kommer jag att bli lite ledsen. Alla kort och sådant finns ju sparat där...

Kommentarer
jennie

du kan gå in i felsäkert läge och byta lösenordet på det viset om det skulle vara det som krångla. så blev min dator och då lära jag göra på det viset!! pusssssss

2009-04-15 @ 08:31:49
Äm

Hej vännen! Och glad påsk i efterskott! Du saknades upp i fjället! Jag hoppas verkligen att du kan vara med nästa år :) Vi hade disco uppe i hallen, Ellen spelade schlager för fulla muggar och vi hade en discokula som blinkade i hela kåken :P Planer på att komma hem nån sväng? Kram!!

2009-04-17 @ 08:58:15
Hemsida/blogg: http://tillvidare.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort