Inte länge kvar nu...

Tänk vad lite sol kan göra mycket...

Nu har vi en vecka kvar av säsongen, sedan är det slut för den här gången... Jag har fått den stora äran att jobba frukost och lunch denna vecka, så jag jobbade mit sista kvällspass i lördags. Känns lite konstigt att jag bara ska jobba dagar framöver, men samtidigt väldigt skönt.

Har en hel del saker planerade nu framöver, kommer att bli så roligt att få åka iväg och träffa alla. Kommer att börja det hela med Afterski 1000 nu till helgen, då kommer Sara och Tomas hit. Och jag jobbar ju så bra, slutar 12.00 på fredag och börjar sedan 6.00 på söndag. Söndagspasset kanske inte är det bästa, men det gör inte så mycket.

Sedan finns det en resa till både Umeå och Ström inplanerad tillsammans med älsklingen, kommer att bli så roligt och mysigt.

Kommentarer
Sara

Snart dyker vi upp :) Kraaam

2009-04-28 @ 20:44:00
Hemsida/blogg: http://sara82.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort