Dagen före...

Ja, då var det dagen före skärtorsdagen igen och alla börjar göra sig redo för att åka till fjälls och ha det skönt. Själv befinner jag mig ju redan i fjällen, men för min del blir det jobb för hela slanten.

Riktigt tråkigt att jag missar påsk med min familj detta år oxå...men det är ju inte så mycket att göra åt, ett jobb är ju alltid ett jobb:P

Men ska nog lyckas göra det bästa av denna påsk oxå...På söndag är det min och Emelies dag, och fy vad vi ska ha det roligt. Hoppas att vädergudarna är med oss denna dag.

Kram kram

Kommentarer
Äm

Jaa skynda kom!! Kram!!

2009-04-09 @ 08:43:38
Hemsida/blogg: http://tillvidare.blogg.se/
Annika

Hej gumman! Tänker jätte mycket på dig just denna helg. Ge järnet nu i helgen och så är det snart över. Då kan vi se fram emot nästa år i stället! Eller hur? Påsk kram från moster

2009-04-09 @ 08:44:15

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort