4 April

Påsken närmar sig med stormsteg och det tinar ute som aldrig förr...Nu har även solen äntligen tittat fram ordentligt, var ett tag sedan den gjorde det sist.

Hoppas att den kommande veckan har mycket sol att bjuda på nu njär det är mycket jobb på G, går ju så mycket lättare att jobba när det är sol ute.

Är lika besviken i år som förra året att jag inte får åka till fjället med min familj och släkt, påsken är nog den helgen jag tycker bäst om under året. Det är verkligen helt underbart att vara uppe i stugan under den helgen, vare sig det är fint väder eller inte...

Kommentarer
Mamma

Nästa år kanske du får umgås med oss.

2009-04-04 @ 16:56:14
Sara

Snart kommer jag upp och hälsar på dig vännen! Miss U. Kramar

2009-04-05 @ 20:03:02
Hemsida/blogg: http://sara82.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort