Snön ligger lätt på fjälltopparna

Nu börjar det närma sig slutet...sista natten i huset och sista dygnet som jag är sambo med Emelie. Förstår fortfarande inte hur jag har fått plats med alla saker, det är helt galet...

Har börjat göra iordning lite lätt i mitt nya boende, men det går lite trögt när det står två sängar där som ska ut. Ska ju ta med mig en engen när jag kommer tillbaka i slutat av okt.

Tänk att jag nästan ska vara borta nästan en hel månad, ska bli skönt att få ladda batterierna och bara slappa. Kommer dock att påverka ekonomin lite, men det är det värt alla gånger.

Nej, nu är det dax att göra lite raggmunkar så vi får oss någon mat i magen.


Saknar dig hjärtat!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort