Tillbaka där allt började

Efter att ha avslutat mitt arbetspass för dagen/säsongen slängde jag in mina sista saker i bilen och begav mig hemmåt...efter en inte helt lätt bilfärd med en och annan paus för att inte somna vid ratten svängde jag in på gården hemma hos mamma och pappa som var helt ovetande om att jag skulle komma idag...Var tänkt att jag skulle komma hem imorgon men jag orkade inte stanna en natt till i onödan.

Lite roligt att se mammas min när hon kom ner för trappan...

Så nu sitter jag här på bäddsoffan i gästrummet och ska snart dricka lite the och kanske ta en macka.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort