Ett rum för natten

Sitter och skriver ut alla biljetter och bokningar som vi har gjort...blir lite papper. Nu har jag äntligen bokat min hemresa från sthlm, vilken tur att jag inte gjorde det igår utan väntade tills idag! Resan blev nämligen nästan 600 kr billigare, och det fäller man ju ingen tår över.

Tänkte jag skulle lägga ut en länk så ni får se var vi kommer att bo de första tre nätterna... Inte helt fel för endast 54kr/per och natt.

http://www.bokavandrarhem.com/index.php?area=Asia&country=Thailand&city=Patong%20Beach&propertynumber=10460&book=yes


Börjar bli lite sugen på att göra tjejerna sällskap på fullmoonpartyt, men vi vet inte riktigt...får se hur vi gör.


Kommentarer
Annika

Ha en skön semester!

Hoppas boendet är det samma som bilden.

Egen erfarenhet: Bild vid nybyggt tillfälle.(typ 15år sen)

När man kommer fram är det nått j-la "ruckel"!

Lycka till och blogga MYCKE!

Kram kram

2008-10-09 @ 14:20:49

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort