En trappa

Jag och Carin pratade for nagon dag sedan om att man ofta traffar pa manniskor man kanner nar man ar ute och reser bade i och utan for sveriges granser...men det ar nagot som jag sallan gor nar jag ar utan for sveriges granser.

Sedan hinner det ga max 2 timmar sa gar vi forbi en restaurang har pa Phi phi, och vad ser jag dar inne om inte tva bekanta ansikten fran Funasdalen...helt galet!

Denna dag borjade med att jag tog mig en lite promendat till tva utsicktsplatser...nagot som var valdigt varmt nar det hela borjade med en trappa pa 342 trappsteg. Men det var vart den fina utsikten och jag fick sallskap av en man fran Australien.

Och denna trappa ska man tydligen ta sig upp for om det skulle komma en ny vag, komma fort upp for den trappan vet jag inte om det ar mojligt.


                        

Kommentarer
Annika

Ja du ser ...

världen är inte så stor!

Eller?

Ha en fortsatt skön vistelse i värmen.

Kram moster

2008-10-16 @ 09:58:11
Marianne

HEJ!! Kul att hitta din blogg :) Fast det var mamsen din som skvallra! Hur skönt som helst med Thailand, blir lite avis på dej, men men, vad går upp emot vår kalla gråa höst!?

Ha det toppen!! Kram kram

2008-10-18 @ 15:34:17
Hemsida/blogg: http://mammamarianne.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort