Äventyret börjar

Nu kan man säga att äventyret har börjat, eller nästan iaf... Har med buss tagit mig från mamma och pappa till C i Strömsund. Här packas det för fullt, inte lätt alla gånger att veta vad man ska ha med sig och vad man kommer att behöva på resans gång...

Tror det är jag som är apoteket så C står för tvätt saker och lite nål och tråd...något som alltid är bra att ha med sig. Just nu har vi saker i nästan hela lägenheten... Men det är väl så när man ska ut och resa.

Imorgon blir det de sista inköpen och sedan en fika skulle jag tro. Blir nog sedan en tidig kväll om vi nu kommer att kunna somna. Kl. 10 på torsdag går flyget från Ö-sund och sedan 14.35 lyfter vi mot varmare breddgrader.

Nu är det semester på hög nivå!


Kommentarer
Therese

Hej gumman! Kom förbi i morgon innan ni ska fika, jag jobbar. Puss

2008-10-07 @ 22:53:55

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort