6 Månader

Efter ca 30 min försening landade vi på Arlanda i fredags trötta och inte alls på humör att behöva stressa...förseningen gjorde att det blev väldigt ont om tid för Carin som skulle med planet till Ö-sund. Så det var bara att ställa sig och vänta på våra väskor och hoppas att det skulle komma bland de första, vilket de konstigt nog gjorde. Därefter blev det ett kort hejdå till Jonas och sedan springa till inrikes och checka in Carins väska igen...

Sedan var det min tur att komma iväg från Arlanda trött, sliten och helt slut efter allt stressande köpte jag mig en biljett och tog Arlanda express in till T-centralen. Helgen spenderades med mycket skratt och mys...tänk vad tiden går fort när man helst av allt vill att den ska stå stilla...

Sitter nu i Funäsdalen igen, flunsan har smygit sig på och ett prov till läkaren ska lämnas idag eller imorgon för att får svar på vad det är som gör att min mage inte mår så bra.

Vintersäsongen närmar sig med stormsteg och om 6 månader är det vår igen...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort