Precis en månad kvar

Tyckte det var lite tidigt av grannarns att ta fram adventsstjärnan och sätta upp julgardinerna redan...men det var tydligen jag som hade missat att det redan är första advent på söndag.

Så nu när jag är ledig på onsdag ska jag ta fram mina julgardiner och stryka dem, så de bara är att sätta upp sedan. Tänkte ju att jag skulle se till att få lite julkänsla i mitt lilla hem detta år. Förra året hoppade jag över det när jag inte fick fira jul med min familj, det får jag inte detta år heller men jag tänker inte skippa julstämningen för den älskar jag ju. Men helt själv kommer jag ju inte att vara över jul...Alex kommer ju upp.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort