Ingen tv

Halloween är över för detta år och det verkar som att många har haft en kanon helg...vad man kan se av alla bilder som läggs ut.

Måndag och inget svar på proverna idag, hoppas verkligen att jag får det imorgon och att  jag får börja jobba i restaurangen igen. Mindre roligt att städa men det fungerar ju för en liten stund, vilket jag verkligen hoppas att det är...
Nästa måndag börjar det rulla på och sedan ska det bara öka så ett samtal imorgon skulle vara kanon.

Annars har det inte hänt så mycket...håller nog på att gå åt lite när jag inte har någon tv. Har snart sett alla filmer på datorn och vad gör jag sen då...


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort