Grått och trist

I helgen har det varit storstädning i restaurangen, skönt att det äntligen är gjort och att man inte behöver tänka på det längre.

Fredagen spenderades i Tännas med en dålig film...tror inte det var någon av oss som tittade på den egentligen. Hade ju fullt upp med att uppdatera oss om varandras resor.

Lördagskvällen hade jag den stora äran att vara chaufför till Vemdalsskalet och höstforum, något som jag själv hade erbjudit mig att vara när jag inte får dricka alkohol just nu. Det blev en rolig kväll med mycket skratt och hjälp vad mycket människor det var. Och tänka sig, jag kände ju en hel del som var där. En del som jag visste skulle dyka upp under kvällen och andra som jag absolut inte trodde jag skulle få se den kvällen.

Nu går jag bara och väntar på att det ska bli torsdag eftermiddag så att jag ska få sätta mig i bilen och åka till stan.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort