Hemma i Strömsund

Då har man då varit hemma i snart två dagar...roligt att träffa alla mina underbara tjejer men annars vet jag inte.

Innan jag hade hunnit öppna ögonen i tisdags önskade jag att det skulle vara fint väder så jag kunde ge mig ut i backen...när jag sedan öppnade mina ögon insåg jag att jag inte alls var "hemma" i Funäs utan i Ström. Lite besviken men blev sedan glad när jag kom på att jag skulle umgås med mina tjejer hela dagen.

Har börjat förbereda mig för resan tillbaka till säsongslivet och intervjun i Östersund imorgon, det känns lite i magen måste jag säga. Men jag kan ju inte göra annat än att vara mig själv, och räcker inte det till så får det vara...

Det ligger ett packet i Funäs och väntar på mig...är så nyfiken att jag håller på att gå åt

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort