En tripp till Sälen på G

Nu blir nog min efterlängtade Sälen resa av, schemat är bubbelkollat och lite ändringar har gjorts...Hoppas nu bara att det inte dycker upp något som sätter pinnar i hjulen för mig, men med min tur så lär det ju med största sannolighet göra det. Men jag håller tummarna och hoppas på det bästa...

Två kändisar bor jag med nu oxå... 1 1/2 sida i ÖP fick tjejerna idag.

Har ju glömt att berätta att det som inte skrivs på min sida kan man läsa om på Annas: anraunfaa.blogg.se

Kommentarer
Mary

Hoppas verkligen inte att det kommer något i vägen!! OCh du tar väl med dig skidorna?! :) För vi planerar lite skidåkning på lördag samt bowling :P kraaaam!

2008-01-28 @ 19:39:41
Tezz

Jag hoppas oxå att det inte kommer upp något på vägen, men som det ser ut nu så är allt grönt. Klart jag tar med mig skidorna :)

2008-01-29 @ 00:27:40

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort