Denna dag...

började med en sovmorgon och sedan lunch på hotellet men väldigt trevligt sällskap.

Har beställt jackor idag för provning, hoppas att det kommer denna vecka annars kommer de i början på nästa. Vill ju få det överstökat och sedan vill vi ju ha dem snart så vi kan använda dem under säsongen.

Var och fikade på Villan med Inkan och Cilla på eftermiddagen, trevligt värre måste jag säga. Vi fikar förlite på detta ställe, det måste vi ändra på...

Har sett på film nu på kvällskvisten The notebook, alltid lika trevligt att sitta ett gäng tjejer och se på kärlek... Fick ett litet trevligt telefonsamtal mitt i filmen...

Snart dax för vinprovning igen! Hade ju en igår också, då avverkade vi 10 vita viner ikväll är det röda som gäller. Hoppas att det går fort för jag är inte riktigt på hugget för att sitta och prova viner idag.

Har ännu en ledig dag imorgon, undrar vad jag ska hitta på...men det märker jag nog när jag vaknar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort