2 dagars hålligång

ja, det har varit hålligång i restaurangen i två dagar nu och ikväll lär det fortsätta. har inte kommit hem tidigare än 02.00 dessa dagar. Hoppas att det blir en "tidig" kväll för mig ikväll så jag får gå ut med Emelie och härja lite...men man vet ju aldrig vad som händer när det gäller restaurangen.

Nu sitter vi alla på våra rum och bara slappar, eller jag vet inte vad de andra tjejerna gör men jag antar att det är slappning som gäller.

Blir nog en power nap och sedan dax att göra sig iordning för jobbet.


Hoppas att alla få en trevlig helg.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort