Utmanad av Marianne

Tre saker jag inte kan vara utan: Min älskling, min stora underbara familj och mina vänner.

Tre saker jag ångrar: Vet inte om jag ångrar något, allt som jag har gjort har lett till att jag är den jag är idag, och har de underbara människor i mitt liv som jag har nu.

Tre saker som gör mig glad: Min älskling, min familj och mina vänner

Tre saker som gör mig arg: Människor som inte vågar säga vad de tycker och stå för det. När människor inte lyssnar, utan bara ignorerar. Egoistiska människor.

Tre människor jag beundrar: Mamma och pappa och min favvo moster.

Tre saker jag skulle vilja göra: Åka på lång semester med Alex, få umgås med min stora familj och komma in på en utbildning.

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: Fisk, kyckling och potatis

Tre Tv program jag ser: One Tree Hill, när jag hinner. Just nu ser jag inget när jag inte har några kanaler...och annars brukar jag inte hinna se så mycket heller.

Tre saker jag har med mig i livet: Erfarenheter på gott och ont, min underbara familj och hoppas på att ha med mig min älskling.

Tre saker på önskelistan: Ett underbart 2009 för mina nära och kära med inte allt för många hårda prövningar. Utan ett år med mycket skratt och underbara stunder.

Tre bloggar jag utmanar:   Sara    Alex    Therese


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort