Rosa underställ

Sovmorgon blev det idag...och det behövdes tydligen. Vaknade inte förrän vi 12 tiden och hade då bara vaknat till en kortis under nattens gång. Annars brukar jag vakna minst en gång varje natt för att gå på toaletten.

Dagen har bestått av en snabbstädning, bytning av glödlampor som det har varit hårdvaluta på här den sista tiden. Sedan tittade jag in på Toppsport och fixade skidor för säsongen, tänkte hyra men det bliv så att jag köpte ett par istället när det blev billigare. Och vad hittade jag inte mer när jag gick omkring där inne...jo, mitt rosa underställ som jag har letat efter. Så det kommer snart att ligga ett snyggt rosa underställ i min garderob. Man skulle kunna säga att det jag har har gjort sitt, lite hål här och där som det inte är någon mening att sy ihop.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort